Нещодавно встановили чергову бортову систему контролю ваги Kimax2 (виробництво Данія) на тягач Mercedes Actros Euro5 з причипом. Всього 5 осей: на тягачі одна ресорна, ведуча задня пневмо та задній лінивець пневмо, а на причипі 2 пневмо. В даній конфігурації система складається з 2х основних блоків Kimax Radio, що розташовується в кабіні та містить дисплей, та Kimax Sensor, який встановлється на причипі. Розводка пневмо 8мм трубок відбувається на свій контролер: по тягачу все зводимо до кабіни, по причипу на свій контролер. Також на тягачі встановлено цифровий тензодатчик SG-сенсор, який вимірює навантаження на передню балку. Після встановлення системи провели калібрування на ваговій "Укртрансбезпека". І вкотре впевнилися, що по точності показів cистемі Kimax2 не має рівних. Контрольну перевірку ще провели на ваговій місцевого підприємства, і Замовник трохи розгубився, бо йому хоч і обіцяли найвищу точність, але відхилення 20кг на 40 тонах при перевірці на 3х незалежних системах вимірювання ваги, це поза межами очікування. Але така точність доведена Kimax. Хочете мобільний додаток і дивитися дані на сервері по навантаженню осей, скільки вантажу куди перевезено, будь-ласка, зайдіть на наш сайт і введіть логін та пароль для контролю параметрів, або через мобільний додаток. Доречі на систему ще є Сертифікат метрології, що підтверджує якість та точність показників. По всіх питаннях щодо консультації системи бортового контролю Kimax звертайтеся до прямого дистриб'ютера в Україні, компанії Magellan Track Solution
Система Kimax 2 Radio, встановлена на Freighliner Euro 3, що використовується як контейнеровоз, зерновоз. Особливістю встановлення є підключення рульової осі "право-ліво'", ведучої осі тягача (2 осі) та підключення напівпричипа (3 пневмо), використовуючи швидкоз' ємні роз'єми з пневмо клапанами. Для підвищення точності використовується підключення напівпричипу "право - ліво", що дає можливості вимірювання ваги на зерновозі навіть в полі. Після калібрування похибка вимірювання на твердому покритті склала до 0,5%, в полі на м'якому ґрунті до 2%.
Система Kimax 2 Radio, встановлена на DAF Euro 3, та система для причипів Kimax 2 Sensor, що забезпечує з'єднання причипів без жодних роз'ємів завдяки інтеграції в штатну WABCO.
Все встановлення з калібровкою зайняло 1 день, і тепер водій може бачити на своєму екрані Kimax 2 Radio всю інформацію бортового контролю ваги
Система Kimax 2 Radio, встановлена на Scania R440, яка поєднується з модулем для причипів Kimax 2 Sensor, що забезпечує з'єднання причипів без жодних роз'ємів завдяки інтеграції в штатну WABCO. Датчик на передню механічну вісь SG-sensor дозволяє також з точністю контролювати передню вісь, задня ведуча вісь та задня "лінивець" контролюється через пневмопідключення "право-ліво". Точність показників таких як вага по осях, вага вантажу, вага загальна брутто в абсолютних цифрах становить до 50кг.
Volvo FH з напівпричіпом підключення Kimax 2 Radio через швидкоз'ємні роз' єми пневмо.
Бортовий Mercedes в якому встановлено систему бортової ваги Kimax 1, що встановлюється безпосередньо на рамі з підключенням до правої та лівої подушки ведучої осі. Забезпечується контроль ваги від перевантаження допустимої ваги 11 тон.
Встановлення системи Kimax 2 Radio на тягач MAN TGS з напівпричипом (трал).
Детальнішу інформацію ви можете отримати, подзвонивши, або написавши нам
ПОДЗВОНИТИ ЗАРАЗ нАПИСАТИ ЗАРАЗ Перегляньте рішення Kimax-1 Перегляньте рішення Kimax-2 Перегляньте Kimax 1 Гідравлік Перегляньте Kimax Wireless Display